Zgłoszenie serwisowe

Zgłoszenie serwisowe można złożyć telefonicznie, wysyłając e-mail lub korzystając z formularza on-line

Przed złożeniem zgłoszenia serwisowego należy zapoznać się z Dokumentacją Techniczno-Rozruchową kotła oraz warunkami gwarancji. Należy pamiętać o przygotowaniu wszystkich wymaganych informacji.

Niezbędnym warunkiem rozpatrzenia zgłoszenia serwisowego jest okazanie faktury zakupu kotła.

W zgłoszeniu serwisowym należy podać:

dane z tabliczki znamionowej: typ, wielkość (nominalna moc cieplna), numer seryjny / rok produkcji kotła

datę i miejsce zakupu

model sterownika/podajnika/wentylatora (patrz: DTR podzespołów zamontowanych w urządzeniu)

opis uszkodzenia kotła

dokładny adres lokalizacji kotła i numer telefonu Właściciela kotła

dołączyć kopię/skan faktury zakupu kotła

 
Telefonicznie +48 41 378 15 00 Dni robocze godz. 7:00-15:00
E-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.pobierz formularz PDF
SERWIS TECH + 48 33 875 19 20 Dni robocze godz. 7:00-16:00