Specjalista ds. wsparcia informatycznego / Młodszy specjalista ds. IT

Opis stanowiska / Zakres obowiązków:

  • Instalacja, konfiguracja i aktualizacja systemów operacyjnych oraz oprogramowania użytkowego.
  • Konfiguracja, modernizacja i wykonywanie napraw sprzętu IT (lub zlecanie napraw firmom zewnętrznym).
  • Bieżące wsparcie użytkowników w zakresie obsługi oprogramowania użytkowego oraz systemu MES.
  • Nadzór nad prawidłowym działaniem infrastruktury IT (usługi, sieć LAN/WLAN, stacje robocze, terminale, drukarki).
  • Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów.
  • Ewidencja sprzętu i zasobów IT.
  • Zamawianie i nadzór nad dostępnością materiałów eksploatacyjnych.
  • Udział w testowaniu i wdrażaniu nowych rozwiązań.

Wymagania:

  • Wykształcenie techniczne średnie lub wyższe (kierunek: Informatyka lub pokrewny).
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
  • Umiejętność analitycznego myślenia.
  • Chęć zdobywania wiedzy i poznawania nowych technologii.
  • Znajomość zagadnień z zakresu budowy sieci komputerowych (LAN, WLAN, VLAN).
  • Bardzo dobra znajomość systemów operacyjnych MS Windows oraz pakietu MS Office.
  • Znajomość budowy i konfiguracji sprzętu IT.
  • Znajomość środowiska MS Windows Server.

Dodatkowymi atutami będą:

  • Znajomość technologii i narzędzi służących do budowy stron internetowych:
    CMS (Joomla!, Wordpress), HTML, PHP, CSS.
  • Znajomość SQL.
  • Znajomość rozwiązań i narzędzi z zakresu: zarządzania infrastrukturą IT, monitorowania i bezpieczeństwa sieci, tworzenia kopii zapasowych.
  • Doświadczenie w administrowaniu systemami ERP (np. Comarch ERP XL, Comarch Optima).
  • Doświadczenie w administracji środowiskiem wirtualnym Hyper-V.

Oferujemy:

  • Możliwość rozwoju i ciągłego podnoszenia kwalifikacji.
  • Dostęp do nowoczesnych technologii.
  • Pracę w przyjaznej atmosferze.
  • Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności.
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat.