Specjalista ds. wsparcia informatycznego / Młodszy specjalista ds. IT
Opis stanowiska / Zakres obowiązków:
- Instalacja, konfiguracja i aktualizacja systemów operacyjnych oraz oprogramowania użytkowego.
- Konfiguracja, modernizacja i wykonywanie napraw sprzętu IT (lub zlecanie napraw firmom zewnętrznym).
- Bieżące wsparcie użytkowników w zakresie obsługi oprogramowania użytkowego oraz systemu MES.
- Nadzór nad prawidłowym działaniem infrastruktury IT (usługi, sieć LAN/WLAN, stacje robocze, terminale, drukarki).
- Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów.
- Ewidencja sprzętu i zasobów IT.
- Zamawianie i nadzór nad dostępnością materiałów eksploatacyjnych.
- Udział w testowaniu i wdrażaniu nowych rozwiązań.
Wymagania:
- Wykształcenie techniczne średnie lub wyższe (kierunek: Informatyka lub pokrewny).
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
- Umiejętność analitycznego myślenia.
- Chęć zdobywania wiedzy i poznawania nowych technologii.
- Znajomość zagadnień z zakresu budowy sieci komputerowych (LAN, WLAN, VLAN).
- Bardzo dobra znajomość systemów operacyjnych MS Windows oraz pakietu MS Office.
- Znajomość budowy i konfiguracji sprzętu IT.
- Znajomość środowiska MS Windows Server.
Dodatkowymi atutami będą:
- Znajomość technologii i narzędzi służących do budowy stron internetowych:
CMS (Joomla!, Wordpress), HTML, PHP, CSS. - Znajomość SQL.
- Znajomość rozwiązań i narzędzi z zakresu: zarządzania infrastrukturą IT, monitorowania i bezpieczeństwa sieci, tworzenia kopii zapasowych.
- Doświadczenie w administrowaniu systemami ERP (np. Comarch ERP XL, Comarch Optima).
- Doświadczenie w administracji środowiskiem wirtualnym Hyper-V.
Oferujemy:
- Możliwość rozwoju i ciągłego podnoszenia kwalifikacji.
- Dostęp do nowoczesnych technologii.
- Pracę w przyjaznej atmosferze.
- Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności.
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat.